Праект "Магчымасці з БДУ"

У межах праекта "Магчымасці з БДУ" стажыроўку з лютага па ліпень 2016 года праходзіла ў Францыі (г. Парыж, Інстытут ўсходніх моў і цывілізацый, які ўваходзіць у аб'яднанне ўніверсітэтаў Сарбоны) студэнтка філалагічнага факультэта Ганна Новікава. Пра гэту стажыроўку яна распавяла ў газеце Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта (http://www.gazeta.bsu.by/2018/02/studentam-u-paryzhy-dayucca-znizhki-praktychna-na-usyo-studentka-bdu-pra-stazhyrouku-u-francyi/)

Навуковая стажыроўка студэнтаў-класікаў у Варшаўскім універсітэце

Група студэнтаў IV курса спецыяльнасці «Класічная філалогія» з 1 па 31 мая 2017 г. прайшла навуковую стажыроўку ў Варшаўскім універсітэце на факультэце «Artes liberales». Падчас стажыроўкі студэнты рэалізавалі навуковы праект «Антычнасць у моладзевай культуры», правёўшы навуковыя даследаванні па тэмах «Дрыяды: эка-дружалюбная міфалогія», «Вобраз Геракла ў савецкіх мультфільмах», «Геракл як супергерой: інтэрпрэтацыя антычных міфаў у коміксах Марвал», «Вобразы грэчаскай міфалогіі ў камп’ютарнай гульні „Персона“». Вынікі даследаванняў былі прадстаўлены ў выглядзе дакладаў і прэзентацыі плакатаў па тэмах праекта на міжнароднай канферэнцыі «Our Mythical Hope in Children’s and Young Adults’ Culture… The (In)efficacy of Ancient Myths in Overcoming the Hardships of Life» (International Workshops and Conference, Warsaw, May 15–21, 2017). Больш падрабязную інфармацыю гл. http://www.omc.obta.al.uw.edu.pl/hope-materials.

View the embedded image gallery online at:
http://philology.bsu.by/by/news/student-life#sigProIde49dc89ccd

Майстар-класы для студэнтаў філалагічнага факультэта БДУ

6 снежня 2017 года на базе ДУА «Сярэдняя школа № 135 г. Мінска» прайшлі тры майстар-класы для студэнтаў філалагічнага факультэта БДУ, якія правёў намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце, настаўнік беларускай мовы і літаратуры Баравік Максім Валер’евіч. Трэба адзначыць, што М. В. Баравік – выпускнік філалагічнага факультэта 2014 года, аднак ужо ў 2016 годзе па выніках гарадскога конкурсу педагагічнага майстэрства Максім Валер’евіч Баравік быў прызнаны лепшым настаўнікам года. Вядучая ідэя яго педагагічнага вопыту заключаецца ў стварэнні цэласнай сістэмы ўяўленняў аб шляхах фарміравання моўных, камунікатыўных і лінгвакультуралагічных уменняў і навыкаў навучэнцаў сродкамі тэкстацэнтрычнага падыходу.

Апошнім часам Максім Валер’евіч паспяхова сумяшчае адміністрацыйную, педагагічную і навуковую працу. Кіраўніком яго дысертацыйнага даследавання з’яўляецца доктар педагагічных навук прафесар кафедры рыторыкі і методыкі выкладання мовы і літаратуры філалагічнага факультэта БДУ Вольга Уладзіміраўна Праскаловіч. Па яе ж ініцыятыве і былі арганізаваны майстар-класы.

На майстар-класах прысутнічалі і прынялі актыўны ўдзел настаўнікі з розным педагагічным вопытам: пачаткоўцы (студэнты 4 курса, у якіх неўзабаве пачынаецца педагагічная практыка) і сапраўдныя прафесіяналы сваёй справы, аднак усе змаглі яшчэ раз пераканацца, якім павінен быць сапраўдны ўрок беларускай мовы і літаратуры. Усе прысутныя адзначылі, што сучасная школа якасна аднаўляецца, выкарыстоўваючы традыцыйныя і інавацыйныя падыходы да арганізацыі адукацыйнага працэсу. Але ж нязменнай формулай поспеху ў прафесійнай справе была і ёсць… ЛЮБОЎ! Любоў да таго, што выкладаеш, і да тых, каму выкладаеш.

Варта адзначыць, што адміністрацыяй школы былі створаны спрыяльныя ўмовы для арганізацыі і правядзення такога важнага для студэнтаў мерапрыемства, у сувязі з чым дэкан філалагічнага факультэта БДУ, доктар філалагічных навук, прафесар Іван Сямёнавіч Роўда накіраваў падзячнае пісьмо. Яшчэ з большай прыемнасцю хочацца падкрэсліць, што дырэктар ДУА «Сярэдняя школа № 135 г. Мінска» Вікторыя Віктараўна Крупень – выпускніца філалагічнага факультэта БДУ 2000 года. 

Як бачым, повязь пакаленняў філолагаў розных гадоў не перарываецца, а майстар-класы ў межах супрацоўніцтва «школа-БДУ» стануць добрай традыцыяй. Лічым, што такое цеснае супрацоўніцтва са школай дазволіць выкладчыкам факультэта пераарыентаваць навукова-метадычную падрыхтоўку студэнтаў з засваення ведаў і фарміравання ўменняў менавіта на дзейнасныя характарыстыкі будучай педагагічнай прафесіі, што асабліва запатрабавана на сучасным этапе адукацыі.

Справаздачу аб праведзеным мерапрыемстве можна ўбачыць на сайце школы: http://sch135.minsk.edu.by/ru/main.aspx?guid=19913.

КВЗ

16 мая студэнты першага курса англійскай філалогіі правялі КВЗ. Ён складаўся з некалькіх заданняў, якія рыхтавалі як самі студэнты, так і выкладчык. Было ўсё: энергічныя песні, танцы, вясёлыя заданні, трапныя адказы. Мерапрыемства прайшло на адным дыханні. Журы паставіла высокія балы, гледачы гучна апладзіравалі, а ўдзельнікі чарговы раз упэўніліся, што праца ў камандзе збліжае і дазваляе больш даведацца адзін пра аднаго.

Сталі лепшымі!

17–19 лістапада на базе спартыўна-аздараўленчага комплексу “Брыганціна” адбыўся Маладзёжны студэнцкі форум “Твой час, твая магчымасць!”, арганізатарам якога выступіла грамадскае аб’яднанне БРСМ нашага ўніверсітэта.

Праект такога фармата быў араганізаваны БРСМ БДУ ўпершыню. Апрача конкурса “Стань лепшым!”, які праводзіцца кожныя 2 гады сярод пярвічных арганізацый ГА “БРСМ” факультэтаў і інстытутаў нашага ўніверсітэта, у гэтым годзе на базе “Брыганціны” адбыўся ўніверсітэцкі этап рэспубліканскага конкурса “Студэнт года”, а таксама праект “Вялікі адкрыты дыялог”. Па заканчэнні адкрытага дыялога сакратар БРСМ БДУ Канстанцін Андрусевіч узнагародзіў дыпломамі актывістаў, якія найбольш ярка праявілі сябе на працягу апошніх гадоў працы арганізацыі. Падзяка была аб’яўлена і студэнтам нашага факультэта: Дегцярэнку Міхаілу (2 курс), Дзяруга Аліне (2 курс), Жуку Кліму (2 курс), Дзяркач Марыі (2 курс), Кавалёвай Кацярыне (4 курс), Собалевай Ксеніі (4 курс), Кухарэнка Ганне (4 курс) і Таранчанка Аляксандры (4 курс).

За званне “Студэнта года” Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта і выхад на гарадскі этап конкурса змагалася сем студэнтаў – прадстаўнікоў факультэтаў і інстытутаў БДУ. Гонар філалагічнага факультэта абараняла студэнтка 2 курса спецыяльнасці “рамана-германская (англійская) філалогія” Федасенка Ангеліна. Нягледзячы на сур’ёзную канкурэнцыю і адказную падрыхтоўку кожнага з канкурсантаў, перамогу атрымаў студэнт 2 курса Інстытута журналістыкі БДУ Дабранаў Аляксандр.

Лепшай жа пярвічнай арганізацыяй ГА “БРСМ” БДУ была прызнана ПА БРСМ нашага факультэта пад кіраўніцтвам студэнта 2 курса спецыяльнасці “усходняя (кітайская) філалогія” Жука Кліма. Віншуем з перамогай студэнтаў нашага факультэта: Кананенка Любоў (1 курс), Ахотнікаву Аляксандру (1 курс), Цітову Марыю (1 курс), Чопік Дар’ю (1 курс), Голуб Ксенію (1 курс), Дзяркач Марыю (2 курс), Раманчук Дар’ю (2 курс), Федасенка Ангеліну (2 курс), Дудук Кацярыну (4 курс), Кухарэнка Ганну (4 курс) і Таранчанка Аляксандру (4 курс). Ганаровае другое месца ў конкурсе “Стань лепшым!” атрымала ПА БРСМ Дзяржаўнага інстытута кіравання і сацыяльных тэхналогій БДУ, а дыплом 3 ступені заваявала ПА БРСМ факультэта сацыякультурных камунікацый.

Тыдзень англійскай мовы

27-31 сакавіка на філалагічным факультэце БДУ кафедра англійскага мовазнаўства праводзіла Тыдзень англійскай мовы, які ўжо стаў традыцыйным. Тыдзень атрымаўся насычаным і выклікаў высокі ўзровень зацікаўленасці ў студэнтаў 1-4 курсаў. У яго былі ўключаны разнастайныя пазнавальныя і ў той жа час забаўляльныя мерапремствы: былі арганізаваны круглыя сталы, прысвечаныя англійскаму этыкету; паэтычнае спаборніцтва, дзе студэнты дэкламавалі вершы; усім жадаючым адчынілі свае дзверы караоке-клуб, дзе студэнты з задавальненнем спявалі англамоўныя песні, і тэатральны салон, у якім студэнты разыгрывалі сцэнкі, спявалі і чыталі рэп і інш..  Напярэдадні Дня смеху студэнты пазнаёміліся з тонкасцямі англійскага гумару і жартавалі на англійскай мове. Быў праведзены вечар прэзентацый па праблемах ХХІ стагоддзя, дзе студэнты разважалі на актуальныя пытанні: экалогія, беднасць, тэрарызм, бацькі і дзеці, праблемы сучаснай моладзі, міграцыя. Таксама на факультэце былі прадстаўлены экспазіцыі постэраў і плакатаў, прысвечаных знакамітым асобам англамоўных краін, цікавым фактам пра гісторыю і грамадства Аб’яднага каралеўства, жартам, прымаўкам і прыказкам англійскай мовы. Актыўны ўдзел у Тыдні прынялі як студэнты-беларусы, так і студэнты замежных краін. 

View the embedded image gallery online at:
http://philology.bsu.by/by/news/student-life#sigProIdccb4ae1fca

Конкурс творчых работ «Культурная спадчына антычнасці і сучаснасць»

Падведзены вынікі агульнаўніверсітэцкага конкурсу творчых работ студэнтаў «Культурная спадчына антычнасці і сучаснасць», арганізаванага ГА «Саюз жанчын БДУ», Фундаментальнай бібліятэкай БДУ і кафедрай класічнай філалогіі філалагічнага факультэта. Мэтай конкурсу стала папулярызацыя вывучэння антычнай спадчыны, а таксама выяўленне яе ўплыву на еўрапейскую і беларускую культуру. Мерапрыемства выклікала вялікую зацікаўленасць з боку студэнтаў. На конкурс паступіла больш за 130 работ з розных факультэтаў. Папярэдні прагляд работ ажыццяўлялі выкладчыкі кафедры класічнай філалогіі. У склад камісіі конкурсу ўвайшлі: старшыня ГА «Саюз жанчын БДУ» прафесар Ірына Валер'еўна Казакова, намеснік дырэктара Фундаментальнай бібліятэкі БДУ, намеснік старшыні ГА «Саюз жанчын БДУ» Ала Вячаславаўна Буціна, загадчык аддзела абслугоўвання філалагічнага і эканамічнага факультэтаў Фундаментальнай бібліятэкі БДУ Жанна Сцяпанаўна Карповіч, загадчык кафедры класічнай філалогіі БДУ дацэнт Вольга Генрыхаўна Пракапчук, старшы выкладчык кафедры класічнай філалогіі Юлія Анатольеўна Сядзініна-Баркоўская, старшы выкладчык кафедры класічнай філалогіі Наталля Віктараўна Пратасевіч, выкладчык кафедры класічнай філалогіі Анастасія Уладзіміраўна Давыдава.

Камісія адзначыла вялікую цікавасць універсітэцкай моладзі да тэмы ўплыву антычнай спадчыны на сучасную культуру, крэатыўны падыход і выдатныя творчыя здольнасці канкурсантаў. Выстава конкурсных работ і ўзнагароджанне дыпламантаў конкурсу прайшлі ў чытальнай зале бібліятэкі філалагічнага факультэта БДУ 8 снежня 2017 г. У намінацыі «Малюнак» дыплом I ступені атрымала Еўдакімава Вераніка (гістарычны факультэт, 1 курс), дыплом II ступені – Трацэўская Марыя (біялагічны факультэт, 1 курс) і Іванова Наталля (філалагічны факультэт, 1 курс), дыплом III ступені – Цішкевіч Дар'я (біялагічны факультэт, 1 курс) і Мельнікава Анастасія (біялагічны факультэт, 1 курс). У намінацыі «Графіка» дыплом I ступені атрымала Кавальчук Анастасія (юрыдычны факультэт, 1 курс), дыплом II ступені – Рахоўская Алена (гістарычны факультэт, 1 курс) і Брундукова Анастасія (ФСК, 1 курс), дыплом III ступені – Каралёва Марыя (біялагічны факультэт, 1 курс). У намінацыі «Плакат» дыплом I ступені атрымала Анастасія Шабалтас (філалагічны факультэт, 2 курс), дыплом II ступені – Лілія Гусарава (філалагічны факультэт, 2 курс), дыплом III ступені – Кавалёва Анастасія (юрыдычны факультэт, 1 курс). У намінацыі «Прыкладная творчасць» дыплом I ступені атрымала Арэшка Вераніка (філалагічны факультэт, 2 курс), дыплом II ступені – Пінчук Карына (філалагічны факультэт, 2 курс) і Мікіта Іваноўскі (юрыдычны факультэт, 1 курс), дыплом III ступені – Дзяніс Ясінскі (юрыдычны факультэт, 1 курс). У намінацыі «Паэзія» дыплом I ступені атрымала Кузняцова Марыя (філалагічны факультэт, 2 курс), дыплом II ступені – Клінава Дар'я (біялагічны факультэт, 1 курс), дыплом III ступені – Кунцэвіч Людміла (ФФСН, 1 курс) і Аляксееў Мікалай (біялагічны факультэт, 1 курс). У намінацыі «Эсэ» дыплом I ступені атрымала Фядосенка Ангеліна (філалагічны факультэт, 2 курс), дыплом II ступені – Вядзерчык Алеся (філалагічны факультэт, 2 курс), дыплом III ступені – Багуслаўская Дар'я (юрыдычны факультэт, 1 курс). Таксама быў уручаны адмысловы прыз ад Ганаровага консульства Грэцыі ў Рэспубліцы Беларусь удзельніку конкурсу, які лепш за ўсё адлюстраваў грэчаскую тэматыку ў сваёй творчай рабоце. Прыз уручала Кацярына Вітальеўна Паланейчык – сакратар Ганаровага консула Грэцыі ў Рэспубліцы Беларусь Паўла Рыгоравіча Тапузідзіса, выпускніца кафедры класічнай філалогіі. Уладальнікам спецыяльнага прыза стала студэнтка 2 курса філалагічнага факультэта Марыя Кузняцова за цыкл "Размовы паэтаў". Антычная паэзія даўно займае важнае месца ў сэрцы таленавітага маладога паэта. Марыя прадставіла на конкурс яркія і эмацыйныя вершаваныя звароты да любімых грэчаскіх паэтаў (Гамера, Стэсіхора, Мімнерма, Архілоха, Сапфо), у якіх рытмы сучаснай паэзіі пераплятаюцца з выдатнымі метрамі антычных вершаў.

Педагагічная практыка студэнтаў 5 курса

16 лютага 2017 года на Савеце філалагічнага факультэта ў ліку іншых пытанняў разглядаецца пытанне аб педагагічнай практыцы студэнтаў 5 курса (справаздачы агульных факультэцкіх кіраўнікоў). У гэтай сувязі яшчэ раз адзначым асобныя цікавыя бакі атрыманага практычнага вопыту. Характарыстыкі практыкантаў, падрыхтаваныя ва ўстановах адукацыі по выніках педагагічнай дзейнасці, сведчаць аб належным узроўні ведаў і практычных уменняў студэнтаў. Базавыя ўстановы адукацыі адпавядаюць мэтам і задачам педагагічнай практыкі студэнтаў (спецыяльнасцяў "Беларуская філалогія", "Руская філалогія", "Славянская філалогія").

Так, у водгуках ад адміністрацый ўстаноў будучага працаўладкавання зафіксавана, што студэнты падчас педагагічнай дзейнасці паказалі сябе добрасумленнымі, дысцыплінаванымі, з высокім узроўнем падрыхтаванасці, выкарыстоўвалі мэтазгодныя і перспектыўныя метады і прыёмы, новыя адукацыйныя тэхналогіі. Практыканты праявілі актыўнасць, адказнасць, любоў да дзяцей. За перыяд практыкі былі набытыя і ўдасканаленыя разнастайныя ўменні і навыкі практычнай дзейнасці, што заслугоўвае належнай высокай ацэнкі.

Вучэбныя заняткі і пазакласныя мерапрыемствы дазвалялі абудзіць, падтрымаць і абвастрыць у навучэнцаў цікавасць да мовы і літаратуры, узмацніць валоданне ўменнямі калектыўнай і індывідуальнай працы, матывацыю да атрымання новых ведаў па прадметах.

Асобныя кадры з фотагалерэі практыкі змясцілі тлумачэнні, перакананні і экспрэсію, адлюстраванне творчых, артыстычных здольнасцяў студэнтаў і канцэптуальнай задумы заняткаў, шчыльную апору на вучэбную кнігу і мультымедыя, касцюмаваныя ролевыя гульні і інсцэніроўкі народнага тэатру, выяўленчае мастацтва вучняў і практыкантаў, крылатыя ўзмахі ўказкі і шматзначнасць позірку, іскрысты гумар і пранікнёную сур'ёзнасць…

На выніковых сходах захапляльна і бліскуча абаранялі свае справаздачы-праекты амаль усе студэнты. Многія студэнты ў справаздачах рабілі сугучныя вывады: "Падчас праходжання практыкі ў якасці настаўніка-практыканта мовы і літаратуры я працавала са шчырым захапленнем і цікавасцю, але адчула складанасць і адказнасць гэтай працы".

View the embedded image gallery online at:
http://philology.bsu.by/by/news/student-life#sigProId46fa1f63dc

Міжнародны праект «Пачытаем Пушкіна»

28 верасня 2017 г. па ініцыятыве Рассупрацоўніцтва ў БДМУ адбылася цырымонія ўзнагароджання пераможцаў міжнароднага праекта «Пачытаем Пушкіна». На мерапрыемстве прысутнічаў Крупп Сяргей Маратавіч — кіраўнік прадстаўніцтва Рассупрацоўніцтва ў Рэспубліцы Беларусь. Ён уручыў пераможцам праекта граматы, падзякі, падарункі. У ліку ўзнагароджаных былі замежныя студэнты філалагічнага факультэта БДУ. Гэта студэнты-стажоры з Хэйнаня і Даляня. Яны падрыхтавалі прэзентацыю па творах паэта з выразным чытаннем вершаў. Сустрэча прайшла пад дэвізам: «Аляксандру Сяргеевічу Пушкіну, пераможцу прасторы і часу, прысвячаецца!»

Літаратурная гасцёўня «Кожны чалавек носіць сваё неба з сабой», прысвечаная 86-годдзю з дня нараджэння Уладзіміра Караткевіча

У ДУА «Сярэдняя школа № 185 г. Мінска» студэнткамі 5 курса спецыяльнасці “Беларуская филалогія” В. І. Бароўскай  і А. В. Варывончык  напрыканцы лістапада праводзілася мерапрыемства ў форме літаратурнай гасцёўні пад назвай «Кожны чалавек носіць сваё неба з сабой», прысвечанае 86-годдзю з дня нараджэння Уладзіміра Караткевіча – беларускага паэта, празаіка, драматурга, кінасцэнарыста, публіцыста і перакладчыка, сапраўднага сына сваёй Бацькаўшчыны. Мерапрыемства ладзілася з вучнямі 8-х класаў, якія самі прымалі ў ім актыўны ўдзел – дэкламавалі вершы Уладзіміра Сямёнавіча: Камушэнка Аляксандра і Дрозд Яўгенія выразна расказалі верш «Лісце», Бурая Ксенія – верш «Мокрыя травы», а Гаранкоў Данііл і Янцэвіч Кацярына зачыталі цудоўны верш «Дзе мой край?».

Васьмікласнікі з  вялікай цікавасцю разглядалі фотаздымкі Уладзіміра Караткевіча, рэпрадукцыі яго замалёвак да ўласных твораў. На старонках мультымедыйнай прэзентацыі ўсе прысутныя маглі ўбачыць відэаматэрыялы пра жыццё і творчасць пісьменніка, а таксама выступ самаго Уладзіміра Сямёнавіча на яго 50-гадовым юбілеі. Пранікнёна прагучалі вершы паэта, пакладзеныя на музыку.

Напрыканцы мерапрыемства з вучнямі была праведзена крыжаванка, ключом у якой было прозвішча пісьменніка – «Караткевіч»; астатнія словы дзеці павінны былі адкрыць самі. Трэба сказаць, што васьмікласнікі вельмі хутка давалі правільныя адказы, што надзвычай узрадавала маладых практыкантаў.

У канцы імпрэзы кожнаму з прысутных было прапанавана дадаць наступныя сказы:

1. Больш за ўсё мне спадабалася (не спадабалася)…

2. Я даведаў(ла)ся…

3. Самым цікавым было…

4. Больш за ўсё мне запомніўся верш/песня…

Многім больш за ўсё спадабаўся зварот да кранальнага выступлення самаго пісьменніка, а некаторым запомнілася песня «На Беларусі Бог жыве!» у сучаснай музычнай інтэрпрэтацыі. Таксама дзеці даведаліся многа новых і цікавых момантаў з біяграфіі Уладзіміра Караткевіча.

На свяце прысутнічалі Савасценя Святлана Мікалаеўна, класны кіраўнік 8 «В» класа, а таксама намеснік дырэктара школы па вучэбнай частцы Філіповіч Наталля Анатольеўна.

Дадатковае абмеркаванне мерапрыемства плануецца ажыццявіць 7 снежня 2016 г., у межах занятку па метадычнаму курсу.

Адміністрацыя школы, групавы кіраўнік ад філалагічнага факультэта БДУ адзначаюць высокі ўзровень падрыхтоўкі пяцікурсніц Бароўскай В. І. і Варывончык А. В.  і пры правядзенні ўрокаў у 8-х і 10-х класах.  Гэтыя ўрокі маюць рацыянальна абгрунтаваны характар, характарызуюцца  высокім узроўнем шчыльнасці ў арганізацыі дзейнасці.  З вялікай патрабавальнасцю адбіраецца дыдактычны матэрыял для кожнага ўрока, рыхтуюцца ўласнымі рукамі сродкі навучання. Таленавітыя студэнткі-практыканткі рэалізуюць асобасна арыентаваны, камунікатыўна-дзейнасны, тэкстаарыентаваны падыходы да навучання, выкарыстоўваюць разнастайныя сучасныя тэхналогіі (у тым ліку здароўезберагальныя).

View the embedded image gallery online at:
http://philology.bsu.by/by/news/student-life#sigProId00d981925d

Графік атрымання літаратуры ў бібліятэцы

 

 

Графік атрымання літаратуры ў бібліятэцы
 на 2 семестр
2018 г.
Філалагічны факультэт
 

1курс

Беларуская і руская філалогіі: 6 лютага з 11.00 да 16.30

Славянская і ўсходняя філалогіі: 7 лютага з 11.00 да 16.30

Рамана- германская філалогія: 8 і 9 лютага з 11.00 да 16.30

Класічная філалогія: 8 і 9 лютага з 11.00 да 16.30

 

2 курс

Беларуская і руская філалогіі: 12 лютага з 11.00 да 16.30

Славянская і ўсходняя філалогіі: 13 лютага з 11.00 да 16.30

Рамана-германская філалогія: 14 і 15 лютага з 11.00 да 16.30

3 курс

Беларуская і руская філалогіі: 16 лютага з 10.00 да 17.00

Славянская і ўсходняя філалогіі: 19 лютага з 10.00 да 18.00

Рамана-германская філалогія: 20 і 21 лютага з 10.00 да 18.00

 

Студэнты 4 і 5 курсаў атрымліваюць падручнікі
ў любы вольны час