Сэрвісы

Адкрытыя заняткі па англійскай мове cт. выкладчыка М. Р. Груздзіловіч

4 красавіка 2019 года старшы выкладчык кафедры англійскага мовазнаўства Марыянна Рыгораўна Груздзіловіч правяла адкрытыя практычныя заняткі па англійскай мове для студэнтаў 4 курса спецыяльнасці «Рамана-германская (англійская) філалогія» (англійская як другая замежная мова) на тэму «Праблемы жыцця ў вялікім горадзе».

Мэтай практычных заняткаў было выкарыстанне эўрыстычнага падыходу ў развіцці і ўдасканаленні маўленчых уменняў і навыкаў студэнтаў. Перад заняткамі студэнтам было дадзена заданне правесці самастойны пошук інфармацыі па адной з выбраных праблем жыцця ў вялікім горадзе на прыкладзе горада Мінска і стварыць праект. На занятках студэнты прадставілі свае праекты па абранай праблеме: што ў Мінску ўжо зроблена, а што можна яшчэ зрабіць, каб палепшыць якасць жыцця ў нашым горадзе. Студэнты прапанавалі свае шляхі вырашэння праблем. Падчас прадстаўлення праектаў яны карысталіся інавацыйна-наглядным прыёмам “майнд-карты”. Пасля прадстаўлення праектаў адбылося абмеркаванне вылучаных праблем – студэнты адзначылі плюсы і мінусы прапанаваных шляхоў вырашэння кожнай праблемы (усяго абмяркоўвалася сем праблем). Пасля абмеркавання студэнтам было прапанавана прадставіць сябе рознымі катэгорыямі грамадзян горада і пералічыць праблемы па ступені важнасці ў адваротным парадку – ад сёмай да першай і растлумачыць, чаму яны выбралі менавіта такі парадак. Студэнты самі ўбачылі, што спіс праблем змяняецца, калі на іх глядзець з розных пазіцый.

Пасля гэтага студэнты ўявілі, што яны з’яўляюцца мэрам горада Мінска і склалі прыярытэтны спіс праблем быццам бы з яго пункту гледжання мэра: “Што б вы зрабілі ў першую чаргу, а што – пасля, калі б былі мэрам горада” і гэтак далей. Пры гэтым студэнты тлумачылі, чаму яны робяць менавіта такі выбар.

У канцы заняткаў студэнты стварылі свой адукацыйны прадукт – “зварот” да мэра горада з прапановамі вырашэнняў праблем, якія існуюць у горадзе Мінску.

Каб зацікавіць студэнтаў і прысутных і каб атмасфера на занятках была нязмушанай і дабразычлівай, у самым пачатку заняткаў ўсе праспявалі прыгожую песню, якая дапамагла студэнтам сфармуляваць тэму заняткаў. На працягу заняткаў выкладчык правяла некалькі кароткіх віктарын: аб самых вялікіх гарадах свету ў 2018 годзе, аб Мінску і аб «скайлайнах” (skylines) вядомых гарадоў свету.

Такім чынам, перад заняткамі студэнты правялі актыўную пошукавую дзейнасць, у тым ліку яны самастойна ставілі праблемныя пытанні па вывучаемай тэме і шукалі адказы на пытанні з дапамогай інфармацыйна-камунікатыўных тэхналогій. Падчас заняткаў студэнты прымянілі на практыцы інавацыйны эўрыстычны падыход да навучання: яны ажыццявілі асобасна-значныя адкрыцці навакольнага жыцця на прыкладзе рэальнага аб’екту; прадэманстравалі разнастайнасць магчымых рашэнняў жыццёвых праблем, а таксама сваю творчую самарэалізацыю. У працэсе выканання задання і на працягу  заняткаў студэнты не толькі развілі свае камунікатыўныя навыкі, але і задумаліся над праблемамі жыцця ў Мінску і паспрабавалі знайсці шляхі іх вырашэння.

Image

Рэсурсы

Image
Image
Наш сайт использует файлы cookie

Наш сайт использует файлы cookie для сбора статистики. Нажав «Принять», вы даете согласие на обработку файлов cookie в соответствии с Политикой обработки файлов cookie.