13 сакавіка на філалагічным факультэце адбыўся лінгвістычны конкурс “Алімпійская лесвіца” для навучэнцаў 9–11 класаў – удзельнікаў вучэбных збораў па падрыхтоўцы да заключнага этапа рэспубліканскай алімпіяды па вучэбных прадметах “Руская мова” і “Руская літаратура”. У конкурсе, прысвечаным 85-годдзю філалагічнага факультэта Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта, прынялі ўдзел 50 навучэнцаў з г. Мінска, Мінскай вобласці, Ліцэя БДУ і Гродзенскай вобласці (ДУА “Сярэдняя школа № 3 г. Шчучына”). Арганізатарам лінгвістычнага спаборніцтва выступіла кафедра рускай мовы.
Мерапрыемства адкрыў дэкан філалагічнага факультэта дацэнт Сяргей Важнік. Дэкан прывітаў юных філолагаў, запрасіў іх стаць студэнтамі філалагічнага факультэта і правёў бліцвіктарыну, што прыкметна ажывіла аўдыторыю, якая, магчыма, хвалявалася ў чаканні заданняў. Загадчык кафедры рускай мовы прафесар Іван Роўда расказаў аб значнасці класічнай філалагічнай адукацыі сёння і шырокіх перспектывах працаўладкавання філолагаў – выпускнікоў БДУ. Дацэнт кафедры рускай мовы Вольга Зуева прадставіла прэзентацыю, у якой паказала гісторыю русістыкі ва ўніверсітэце і раскрыла ўклад працуючых на кафедры рускай мовы БДУ вучоных у сучасную філалагічную адукацыю, а таксама пералічыла сферы, у якіх працуюць выпускнікі філфака – спецыялісты ў галіне рускай мовы.
На працягу дзвюх з паловай гадзін удзельнікі конкурсу выконвалі пісьмовыя заданні аналітычнага характару. Паколькі конкурс прысвечаны 85-годдзю філалагічнага факультэта, усе заданні ў ім аказаліся звязанымі з вывучэннем філалогіі і, у прыватнасці, русістыкі. Заданні для конкурсу складаліся і рэдагаваліся калектывам аўтараў, які аб’яднаў выкладчыкаў і студэнтаў кафедры рускай мовы.
Праведзенае мерапрыемства накіравана на знаёмства патэнцыяльных абітурыентаў з філалагічным факультэтам; падтрыманне цікавасці таленавітых школьнікаў да вывучэння лінгвістыкі; трэніроўку вучняў у рамках падрыхтоўкі да заключнага этапа рэспубліканскай алімпіяды па вучэбных прадметах “Руская мова” і “Руская літаратура”; выхаванне ва ўдзельнікаў конкурсу патрыятызму праз фарміраванне ў іх каштоўнасных адносін да дасягненняў беларускай філалагічнай навукі.