Школа англіста
Запрашаем навучэнцаў 8-11 класаў агульнаадукацыйных школ, ліцэяў і гімназій пазнаёміцца з філалагічным факультэтам і далучыцца да Школы юнага філолага-англиста.
З намі вы зможаце:
- палепшыць вуснае і пісьмовае маўленне (англійская мова);
- атрымаць новыя веды і замацаваць ужо атрыманыя навыкі і ўменні зносін на англійскай мове;
- вызначыцца з выбарам будучай прафесіі, звязанай з англійскай мовай і сумежнымі філалагічнымі напрамкамі.
НАВУЧАННЕ БЯСПЛАТНАЕ.
КАЛІ: 2 разы на месяц паводле раскладу. У раскладзе магчымы змены!.
ДЗЕ: філалагічны факультэт БДУ (вул. К. Маркса, 31), дыстанцыйна і вочна (згодна з інфармацыяй у раскладзе). У раскладзе магчымы змены!
Каб стаць вучнем Школы юнага англіста, неабхнодна:
- запоўніць форму рэгістрацыі;
- для наведвання вочных заняткаў бацькам (законным прадстаўнікам) трэба дадаткова запоўніць заяву на папяровым носьбіце (спасылка для спампоўвання бланка) і перадаць куратару-валанцёру школы.
ПРЫКЛАДНАЯ ПРАГРАМА (ТЭМАТЫКА) ЗАНЯТАК
1. Languages in our life (Мовы ў жыцці чалавека)
Абмеркаванне ролі замежных моў у Рэспубліцы Беларусь і англійскай мовы ў прыватнасці. Паўтарэнне англійскіх часоў (Present Simple, Present Continuous). Круглы стол і апытанне меркаванняў аб ролі англійскай мовы для будучай прафесіі.
2. No pain no gain (Без працы не выцягнеш і рыбку з сажалкі)
Спосабы вывучэння моў. Паўтарэнне ідыём, фразавае дзеясловы і ўстойлівых выразаў для апісання працэсу навучання. Абмеркаванне ў парах эфектыўнага метаду вывучэння англійскай мовы. Апісанне асабістага досведу.
3. University Life vs. School Life (Параўнанне студэнцкага і школьнага жыцця)
Абмеркаванне і параўнанне школьнай і ўніверсітэцкай адукацыі. Абмеркаванне ролі вышэйшай адукацыі і яе каштоўнасці. Паўтарэнне пабудовы ступеней параўнання прыметнікаў.
4. Дзён жыцця студэнта БДУ
Паўтарэнне часоў Present, умоўнага ладу (Conditional 1). Апісанне студэнцкага жыцця. Праца ў групах: напісанне блога аб студэнцкім жыцці і творчасці пасля заняткаў.
5. To carve a niche as a linguist (Лінгвіст і магчымасці працаўладкавання)
Абмеркаванне прафесійнага росту лінгвіста з выкарыстаннем неабходнай лексікі. Ролевая гульня "Дзе можа працаваць лінгвіст".
6. The makings of a first-rate linguist (Што неабходна першакласнаму спецыялісту ў лінгвістыцы)
Паўтарэнне лексікі для апісання асобасных якасцей спецыяліста. Абмеркаванне прафесій і неабходных якасцей для авалодання прафесіяй. Трэніроўка Soft Skills (ветлівыя звароты прамовы; выраз меркавання).
7. Translators or Interpreters (Вусныя і пісьмовыя перакладчыкі)
Прагляд аўтэнтычнага відэа аб рабоце вуснага і пісьмовага перакладчыка, работа з лексічнымі адзінкамі; развіццё аўдыяльных навыкаў. Паўтарэнне канструкцый умоўнага ладу (Conditional 2). Праектна-пошукавае заданне: даследаваць, які від перакладу складаней (з выкарыстаннем фраз-клішэ для пабудовы лагічна структураванага выказвання).
8. Employment in Belarus for linguists! (Працаўладкаванне ў Беларусі для лінгвістаў)
Вывучэнне лексікі, звязанай з працаўладкаваннем і працай. Паўтарэнне лексікі, звязанай з рознымі прафесіямі. Паўтарэнне засвоенага матэрыялу. Паўтарэнне пабудовы ўскоснай гаворкі. Выкананне практыкаванняў для замацавання граматыкі. Абмеркаванне працоўнага месца і варыянты працы ў рэспубліцы, напісанне эсэ.
9. Teaching is an art (Выкладчыцкая дзейнасць як творчасць)
Абмеркаванне развіцця тэхналогій. Абмеркаванне дасягненняў навукі і тэхнікі. Праца ў парах: пошук топ-5 тэхналогій для вывучэння замежных моў. Паўтарэнне спосабаў выражэння будучыні.
10. My contribution to my country (Мой уклад у сваю краіну)
Творчая майстэрня: развіццё навыкаў сторытэлінга. Напісанне пра ўклад, які занясем у родную краіну будучы прафесіяналамі.
11. A good teacher should … (Добры настаўнік павінен…)
Вывучэнне лексікі для выражэння адабрэння, падтрымкі, крытыкі. Выкананне практыкаванняў на паўтарэнне ідыём і ўстойлівых фраз. Ролевая гульня: ветлівая зваротная сувязь.
12. Plans and Decisions (Планы і рашэнні)
Паўтарэнне часоў. Выкананне практыкаванняў на паўтарэнне ўстойлівых калакацый. Абмеркаванне планаў на будучыню. Кароткі экскурс у гісторыю ўніверсітэта.
13. Public Speaking (Аратарскае мастацтва)
Вывучэнне лексікі, устойлівых фраз, саюзаў і саюзных слоў для пабудовы эфектыўнага выступлення. Напісанне прамовы ў гонар Дня перамогі. Міні-конкурс аратарскага мастацтва.
14. Best to join BSU! (Імкніся і далучайся да БДУ!)
Праслухоўванне падкасьце і абмеркаванне магчымасцяў, якія адкрывае вышэйшую адукацыю. Выніковае паўтарэнне пройдзенага матэрыялу.
Адказны арганізатар Школы юнага філолага-англіста - Бобрыкава Яўгенія Пятроўна, старшы выкладчык кафедры англійскага мовазнаўства філалагічнага факультэта БДУ.
Больш падрабязную інфармацыю можна атрымаць па тэл. +375 29 2154396 ці па эл. пошце
Інфармацыя аб падзеі
Пачатак працы | 2024-09-01 |
Заканчэнне працы | 2025-07-01 |
Колькасць свабодных месцаў | Неабмежавана |
Колькасць зарэгістраваных вучняў | 194 |
Заканчэнне рэгістрацыі | 2025-05-01 |
Кошт | Бясплатна |
Адрас | К.Маркса 31 |